fredag 30 maj 2008

Today: Nordmaling

Nordmaling är verkligen en plats man kan få nog av. Ganska så snabbt känner man sig trött på Nordmaling.

Förlåt alla Nordmalingsbor, men jag känner så ibland.

5 kommentarer:

  1. Sen nu inte så när jag ska jobba där hela sommaren! :)

    SvaraRadera
  2. hanna: Sorry! Men det kändes faktiskt precis så.

    SvaraRadera
  3. philip: Förklara varför.

    SvaraRadera
  4. s: de har en grym pizzeria där!

    SvaraRadera