Sen nu inte så när jag ska jobba där hela sommaren! :)
hanna: Sorry! Men det kändes faktiskt precis så.
Nordmaling is the shit!
philip: Förklara varför.
s: de har en grym pizzeria där!
Sen nu inte så när jag ska jobba där hela sommaren! :)
SvaraRaderahanna: Sorry! Men det kändes faktiskt precis så.
SvaraRaderaNordmaling is the shit!
SvaraRaderaphilip: Förklara varför.
SvaraRaderas: de har en grym pizzeria där!
SvaraRadera