lördag 14 juni 2008

1-2

ÅH!

Jag som hade köpt mig själv en schysst blå-gul jacka och allt. Åsså går det åt skogen, 30 sekunder innan matchen bör blåsas av.

Matchens bästa: Mellberg
Matchens sämsta: Resultatet (Väldigt vad politiskt korrekt jag blev!)

Nu kommer onsdagens match att bli en pina. Huvva.

2 kommentarer:

  1. Onsdagens match kommer bli grym! Heja Sverige. Chips till matchen, ja tack!

    SvaraRadera
  2. fia: den måste bli grym. annars blir jag grym!

    chips är aldrig fel!

    SvaraRadera