söndag 15 juni 2008

Val.

Tänka sig att livet alltid är fyllt av val. Tänkte att jag skulle ta och beställa en bok vilket slutar i ett dilemma. Vad borde jag välja lixom?

2 kommentarer:

  1. Jag röstar på ett slag för miljön! Alternativt att du inhandlar den i någon fysisk bokhandel.

    SvaraRadera
  2. fia: too late och mitt beslut följer med mig ner i graven.

    SvaraRadera