Sitter och känner mig lite nervös över kvällens aktivitet. Det liksom pirrar i magen, så där som när man är nykär. Är man på någotvis lite rubbad och skadad om man får den känslan inför tillfället att hålla i ett racket och slå på en boll??Klockan går sjukt långsamt framåt. Jag blir snart galen. Jag vill avsluta dagens arbete och springa arslet av mig efter en fjäderboll!
självklart inte rubbad!
SvaraRadera