Det är lite, nej förlåt, MYCKET irriterande att inte hitta tid att blogga på. Men så blir det väl ibland antar jag..?
Störande så in i bänken är det i alla fall. Men snart, snart ska jag hitta mer tid för att uppdatera bloggen.
Kan också tillägga att jag inte gillar när min dator blir hijack:ad. Jag blir näst intill irriterad. Men det går snabbt över. Tur är väl det för alla andra!
jag känner samma sak!! Kanske tur att man har roligare saker än att sitta vid datorn..
SvaraRaderastackars flickor!
SvaraRadera