Ja, inte är det en dum lek alls! På kvällen kändes det dock mer som något nordiskt grannland då det inte var lika varmt längre. Kul att ni blev nöjda med utflykten, till sist ;)
Ja, inte är det en dum lek alls! På kvällen kändes det dock mer som något nordiskt grannland då det inte var lika varmt längre.
SvaraRaderaKul att ni blev nöjda med utflykten, till sist ;)