Norr Went South
lördag 16 augusti 2008
Ledighet.
Det är verkligen skönt med ledighet.
Jag tog verkligen ledigt också.
2 kommentarer:
Anonym
17 augusti 2008 kl. 11:46
Och mer väntar i ett land söderöver, avundsjuk!
Svara
Radera
Svar
Svara
S
17 augusti 2008 kl. 16:16
fia: he ä ba å följ.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Och mer väntar i ett land söderöver, avundsjuk!
SvaraRaderafia: he ä ba å följ.
SvaraRadera