*svälj*
Jag mår ILLA. Jätte illa. Synd att jag måste sitta här på jobbet då...
Det är bara att svälja och gå vidare. Hoppas på att inget kommer upp.
Snart har du semester!!
Snart har du semester!!
SvaraRadera