tisdag 30 september 2008

Boplats

Jag vill bo i Vastastan/Birkastan. Kan ingen bara se det här, ta kontakt och ge mig ett kontrakt där.

Nu.

3 kommentarer:

  1. igår kom jag på att jag också vill det. vi skulle kanske satsa på grannar!

    SvaraRadera
  2. fia: javisst! så fort jag blir uppringd berättar jag om ditt behov.

    SvaraRadera