Norr Went South
fredag 19 september 2008
Dagens fråga.
Om man ser månen när man går hem från jobbet en dag och sen ser månen när man går tillbaka till jobbet dagen efter. Är det då en illusion att man varit hemma och träffat kudden en sväng?
1 kommentar:
Unknown
19 september 2008 kl. 11:39
Man kan ju börja fundera!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Man kan ju börja fundera!
SvaraRadera