Norr Went South
måndag 22 september 2008
Skoj på jobbet?
Ibland har vi även skoj på jobbet. Till exempel när man får höra Olga från Idol göra sitt framträdande! Men vi måste alla komma ihåg att hon
faktiskt
var förkyld också.
3 kommentarer:
Unknown
22 september 2008 kl. 12:50
Åh. Olga!
Svara
Radera
Svar
Svara
S
22 september 2008 kl. 18:52
philip: Mmm...Olga!
Svara
Radera
Svar
Svara
Anonym
23 september 2008 kl. 22:00
Inte lätt det där med att vara förkyld..
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Åh. Olga!
SvaraRaderaphilip: Mmm...Olga!
SvaraRaderaInte lätt det där med att vara förkyld..
SvaraRadera