Norr Went South
måndag 27 oktober 2008
Kluvet
Vet inte om jag ska gråta eller le.
2 kommentarer:
Marcus
28 oktober 2008 kl. 11:15
Varför inte både och?
Svara
Radera
Svar
Svara
S
28 oktober 2008 kl. 14:18
marcus: Bra fråga. Det hade nog varit förlösande.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Varför inte både och?
SvaraRaderamarcus: Bra fråga. Det hade nog varit förlösande.
SvaraRadera