ibland önskar jag att man kunde svälja ett piller som på en gång gör en mätt. Tänk vad mycket tid och huvudbry man skulle bespara sig då.
e: Ja, verkligen! Men mat är ju gott också, så det är ett dilemma där. Men när man inte orkar fixa mat, då vore det bra med ett piller!
ibland önskar jag att man kunde svälja ett piller som på en gång gör en mätt. Tänk vad mycket tid och huvudbry man skulle bespara sig då.
SvaraRaderae: Ja, verkligen! Men mat är ju gott också, så det är ett dilemma där. Men när man inte orkar fixa mat, då vore det bra med ett piller!
SvaraRadera