torsdag 6 november 2008

Dagliga dilemmat.

Det är synd att man inte är mer än mänsklig och blir hungrig varje dag, flera gånger per dag. Jätte hungrig. Samtidigt står hjärnan i frysläge med testsignalen från svt högt påslagen, vilket gör det ännu svårare att komma på vad man ska äta.

2 kommentarer:

  1. ibland önskar jag att man kunde svälja ett piller som på en gång gör en mätt. Tänk vad mycket tid och huvudbry man skulle bespara sig då.

    SvaraRadera
  2. e: Ja, verkligen! Men mat är ju gott också, så det är ett dilemma där. Men när man inte orkar fixa mat, då vore det bra med ett piller!

    SvaraRadera