söndag 14 december 2008

Lucia.

Igår var vi på Lucia med Adolf Fredriks Musikklasser på Konserthuset. SUPERMYSIGT!!!

2 kommentarer:

  1. Yajks! Jag ser brinnande hår framför mig.... så många rader tärnor det var!

    Ser supermysigt ut! Här fick vi nöja oss med firande på tv. Det var rätt mysigt det med :)

    SvaraRadera
  2. Viktoria: Det var väldigt stämningsfyllt, det måste jag säga! På bilden är det heller inte alla tärnor som fanns med från början...

    TV:n är inte att underskatta den heller!

    SvaraRadera