Yajks! Jag ser brinnande hår framför mig.... så många rader tärnor det var!Ser supermysigt ut! Här fick vi nöja oss med firande på tv. Det var rätt mysigt det med :)
Viktoria: Det var väldigt stämningsfyllt, det måste jag säga! På bilden är det heller inte alla tärnor som fanns med från början...TV:n är inte att underskatta den heller!
Yajks! Jag ser brinnande hår framför mig.... så många rader tärnor det var!
SvaraRaderaSer supermysigt ut! Här fick vi nöja oss med firande på tv. Det var rätt mysigt det med :)
Viktoria: Det var väldigt stämningsfyllt, det måste jag säga! På bilden är det heller inte alla tärnor som fanns med från början...
SvaraRaderaTV:n är inte att underskatta den heller!