onsdag 17 december 2008

Pang, pang, pang.

Grannen spikar nåt.

Ja, det är irriterande!

2 kommentarer:

  1. För ett par år sedan hade vi en granne med en son i 7-årsåldern.

    Det slog aldrig fel. Varje söndagsmorgon så behagade han spela något typ av bollspel mot väggen i vårt sovrum. Jag gissar på innebandy.


    Schwop, duns. Schwop, duns... i evigheter.

    SvaraRadera
  2. Viktoria: Du vann! Det lät sju gånger värre än den här grannen.

    SvaraRadera