Norr Went South
lördag 24 januari 2009
Hoppas på en lugn natt.
Innan jag somnar ska jag önska så hårt, att ingen ringer på beredskapstelefonen i natt. Chansen är dock ENORM att dom gör det. Men jag vill inte, vill inte, vill inte!
1 kommentar:
Anonym
25 januari 2009 kl. 10:27
Gick det bra?
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Gick det bra?
SvaraRadera