Oj, kan tänka mig det! Produktionen har lediga fredagar nu och vi får inte jobba övertid så efter 4 idag var det dött hos oss.
Oj, kan tänka mig det! Produktionen har lediga fredagar nu och vi får inte jobba övertid så efter 4 idag var det dött hos oss.
SvaraRadera