torsdag 15 januari 2009

YES YES YES!!!

Badkar är ett minne blott!!!

2 kommentarer:

  1. Härligt! Ett mindre problem och ett steg närmare ett nytt badrum :)

    SvaraRadera
  2. Viktoria: Det är som att en sten har släppt! Helt fantastiskt så snabbt allt löste sig.

    Badrummet blev stort som ett dansgolv (känns det som).

    SvaraRadera