söndag 1 februari 2009

Bollar, bollar.

Vi har gjort Raspeballe idag. Hur lätt kan det egentligen bli med den där mixen? Fanatiskt bra! Mer sånt till vårt hem efter norrlandsbesöket!

3 kommentarer:

  1. Visst var det löjligt enkelt! Super!

    :)

    SvaraRadera
  2. Då måste vi ta och testa det snart! Jag tänkte mig som att det skulle vara krångligt och besvärligt..

    SvaraRadera
  3. Viktoria: Löjligt var ordet!

    fia: Hur kan något som bara behöver vatten bli krångligt??! Sjukligt lätt. Snabbt har man mat för ett helt kompani!

    SvaraRadera