torsdag 26 februari 2009

Bröllopsgåva

Fick just en bröllopsgåva av min kollega.

En Coca-Cola!

Bild från Aftonbladet

2 kommentarer:

  1. Du måste ha fler inlägg kvar i din blogg, jag hinner inte läsa alla.

    SvaraRadera
  2. Malin: Vad menar du? Alla är väl kvar??

    SvaraRadera