Vi hör väldigt väl när grannarna får till det i sänghalmen! VÄLDIGT väl. Det är vägg i vägg med vårt vardagsrum. Tjejen låter mest, men P påstår att även killen kan klämta till ibland. Det är ren lycka att jag inte har träffat på dom i trapphuset ännu. Jag hoppas att jag slipper. Funderar på att regla upp väggen och ljudisolera när det är dags för renovering av vardagsrum.
Oj, vad svårt jag skulle ha för att inte börja fnittra hysteriskt när jag väl träffade dom... Kan man lägga en lapp i brevlådan och be dom kopulera tystare?
SvaraRaderaPonder: Jag är rädd för en liknande reaktion från min sida faktiskt! Om jag lägger en lapp i brevlådan vet dom garanterat att det är jag som skrivit...
SvaraRaderaKanske ett allmänt anslag i porten? ;D
SvaraRaderaJag skulle nog också ha svårt för att hålla mig för skratt :)
SvaraRadera