tisdag 17 februari 2009

Kom å sitt!

Soffan är jätteskön och man ryms säkert fyra personer i den! Makalöst bra. Ännu bättre att vi fick den efter fem veckor istället för 12!

Välkomna att provsitta.

3 kommentarer:

  1. Jaså har den kommit! Då kanske det blir mys på lördag?

    SvaraRadera
  2. Jag följer gärna med Eric!

    SvaraRadera
  3. Eric & fia: Ni är välkomna! Lördagsmys lät trevligt -vi får se!

    SvaraRadera