Så här på en fredagskväll kan jag tycka att det smartaste valet är att äta godis... :)
Viktoria: Speciellt när han redan kan hur mycket som hellst!
Så här på en fredagskväll kan jag tycka att det smartaste valet är att äta godis... :)
SvaraRaderaViktoria: Speciellt när han redan kan hur mycket som hellst!
SvaraRadera