söndag 22 februari 2009

Vad hände med söndag?

2 kommentarer:

  1. På söndagar vilar man ju! Därför finns inga tider då ;)

    SvaraRadera
  2. Viktoria: Öhm..ja, just det ja. Det hade jag glömt. I Årsta är det ju full rulle!

    SvaraRadera