På söndagar vilar man ju! Därför finns inga tider då ;)
Viktoria: Öhm..ja, just det ja. Det hade jag glömt. I Årsta är det ju full rulle!
På söndagar vilar man ju! Därför finns inga tider då ;)
SvaraRaderaViktoria: Öhm..ja, just det ja. Det hade jag glömt. I Årsta är det ju full rulle!
SvaraRadera