Hu för räkningar, jag skjuter alltid på det till precis sista stund!! (dvs. jag har mitt framför mig, buhu)
Emma: Nog finns det roligare saker att göra, nog.
Vi hade också en onormalt stor hög den här månaden. Tv-avgift, bilskatt, en hel massa dagisavgifter bland annat. Inte direkt något man kan dra ner på heller...Håller med om att det är skittrist!
Hu för räkningar, jag skjuter alltid på det till precis sista stund!! (dvs. jag har mitt framför mig, buhu)
SvaraRaderaEmma: Nog finns det roligare saker att göra, nog.
SvaraRaderaVi hade också en onormalt stor hög den här månaden. Tv-avgift, bilskatt, en hel massa dagisavgifter bland annat. Inte direkt något man kan dra ner på heller...
SvaraRaderaHåller med om att det är skittrist!