söndag 1 mars 2009

Bloggrekord!

Jag har slagit rekord igen! Förra månaden (Alltså februari) skrevs 88 inlägg. Så många har jag aldrig skrivit på en månad. Dessutom är ju februari några dagar färre. Bra jobbat! Och det var bara roligt!

4 kommentarer:

  1. Visst är det härligt när det liksom bara flyter på?
    Grattis till rekordet!

    SvaraRadera
  2. J: Det ska jag verkligen försöka göra!

    SvaraRadera