Norr Went South
tisdag 24 mars 2009
Dagens solskenshistoria via sms
-Kallt ute!
-Men härligt med sol!
-Ja!
-I dag skiner solen i Kallhäll!
-Inte i soliga Sumpan för tillfället...
-Sol i soliga Sumpan!
-Här solar det och snöar om vartannat.
-Här har det haglat cats and dogs.
1 kommentar:
Anonym
25 mars 2009 kl. 20:13
Det är fint med sol!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Det är fint med sol!
SvaraRadera