Mumma! Själv åt jag en nötbar med honung i... som nedtrappning tills på tisdag eller onsdag då jag kör igång.
Viktoria: LYCKA TILL!!
Tack :)
Mumma! Själv åt jag en nötbar med honung i... som nedtrappning tills på tisdag eller onsdag då jag kör igång.
SvaraRaderaViktoria: LYCKA TILL!!
SvaraRaderaTack :)
SvaraRadera