torsdag 5 mars 2009

Nu ska jag sluta.

Jag ska sluta upp med att vara så himla duktig hela tiden. Vad är poängen med det lixom?

4 kommentarer:

  1. Klokt beslut!

    Jag har samma syndrom. Duktig-flicka-syndromet. Man får ingen guldstjärna i himlen...

    SvaraRadera
  2. Viktoria: Jag orkar inte längre helt enkelt. Som sagt, ingen guldsjärna.

    SvaraRadera
  3. Om du kommer på hur man gör kan du väl meddela mig. Även jag lider svårt av det där syndromet...

    SvaraRadera
  4. Ponder: Jag lovar att jag ska berätta. Hittills har det gått riktigt bra. Jag har inte gjort någonting mer än att vattna blommorna.

    SvaraRadera