torsdag 5 mars 2009

Ont, ont, ont.

Ont i halsen...

6 kommentarer:

  1. Varmt te med honung serverat på sängen är rätt medicin. Hälsa äkta hälften det! ;)

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Lagom helgen och allt, så dumt. Jag har hört att sån där whiskey-toddy ska vara bra mot just halsont. Om inte annat är den så stark att man glömmer bort det för en stund.

    God bättring!

    SvaraRadera
  3. Hur är det med dig?

    SvaraRadera
  4. Viktoria: Honung är något bland det värre man kan blanda i te, men det kanske är värt ett försök...

    Ponder: Alltid lagom till helgen tror jag!

    SvaraRadera
  5. S: Har du testat att använda Acasiahonung? Den är mycket mildare än vanlig blomsterhonung och lenar som inget annat. Kan vara värt ett försök när det raspar som värst i halsen. :)

    SvaraRadera
  6. Akaciahonung stavas det visst... :)

    SvaraRadera