måndag 9 mars 2009

Opps.

Nu har jag grundat med lite ostkrokar. Undra vad jag ska äta till middag? Jag vill inte ha städerska, jag vill ha en kock.

3 kommentarer:

  1. Glass? Jag tror att det är viktigt att hålla en bra balans på glassvitaminerna.

    SvaraRadera
  2. J: Absolut! Därför har jag precis laddat upp med det här framför TV:n!

    SvaraRadera
  3. Kostcirkelns alla delar måste med! Du verkar ha tänkt på de flesta och med glass därtill så blir det perfekt :)

    SvaraRadera