torsdag 12 mars 2009

Semester 2009

Hit vill jag åka på semester i sommar. Amalfi, Italien. Det verkar ju onekligen vara ett trevlig ställe.



10 kommentarer:

  1. Jag tror bestämt jag tar och följer med!

    SvaraRadera
  2. Bella Italia!
    Jag ääälskar att turista i Italien (skulle aldrig orka bo där, men det är en annan historia) - de är trevliga, maten är god och det finns hur mycket som helst att se och uppleva. Kommer ni till Toscana har jag ett ställe ni INTE får missa. Livsförändrande...

    SvaraRadera
  3. Onekligen ser det trevligt ut!

    SvaraRadera
  4. Oj. Får jag följa med dit?

    SvaraRadera
  5. Ponder: Tell me more!!!

    Viktoria: Eller hur!

    Philip: Åkejrå.

    fia: Very welcome!

    SvaraRadera
  6. Här är en länk:
    http://www.nikidesaintphalle.com/

    Sidan gör inte parken rättvisa, den måste upplevas. Jag lovar, ingen kommer gå där ifrån oberörd.

    Jag har fler smultronställen i Toscana, men de har inga hemsidor. ;)

    SvaraRadera
  7. Hej! Hittade just hit, du verkar ha ungerfär samma bloggfilosofi som jag. =) Härligt semestermål, dit vill jag också åka! Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  8. Ponder: Alltså, det ser helt skruvat ut. Ska ta och kolla in det lite närmare!

    Emma: Välkommen!

    SvaraRadera
  9. Det är hel skruvat, men samtidigt alldeles... mycket, på många vis. Svårt att förklara, men det känns lite som att man hamnat i Alice i Underlandet bitvis.

    SvaraRadera
  10. Ponder: Coolt! Kanske får bli Toscana då!

    SvaraRadera