Norr Went South
tisdag 24 mars 2009
Skam den som ger sig!
Nu har jag i alla fall fått iväg en
arbetsansökan
med ett personligt brev där jag är allt annat än svensk. Jag använder mig av fraser som beskriver mig som otroligt ambitiös, för att inte tala om hur disciplinerad jag är!
1 kommentar:
Anonym
25 mars 2009 kl. 17:59
Bra! Hoppas det ger resultat!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Bra! Hoppas det ger resultat!
SvaraRadera