Norr Went South
fredag 20 mars 2009
Som motvikt till förra inlägget
2 kommentarer:
Anonym
20 mars 2009 kl. 17:43
Jag har haft den där bilden på min dörr på jobbet :)
Exakt så är det ju!
Svara
Radera
Svar
Svara
S
21 mars 2009 kl. 15:58
Viktoria: Verkligen!!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Jag har haft den där bilden på min dörr på jobbet :)
SvaraRaderaExakt så är det ju!
Viktoria: Verkligen!!
SvaraRadera