Ja det kan jag tänka mig! Tandkräm och apelsinjuice är en annan högst olämplig kombination :)
Viktoria: Ja, det är ingen höjdare precis.
Ja det kan jag tänka mig! Tandkräm och apelsinjuice är en annan högst olämplig kombination :)
SvaraRaderaViktoria: Ja, det är ingen höjdare precis.
SvaraRadera