onsdag 8 april 2009

Aprilskämt

Om det inte vore för att första april redan har varit, så hade jag bergis trott att det här var ett aprilskämt.

3 kommentarer:

  1. Det har gett mig små stunder av underhållning. Skrattretande är vad det är!

    SvaraRadera
  2. *Mohahahaha* Jag som höll på att trilla av stolen vid kulturhuvudstadsambitionerna - och nu detta! Hybris.

    SvaraRadera
  3. Viktoria: Har man tråkigt kan man ju alltid återvända till artikeln!

    J: Hybris -JA!

    SvaraRadera