söndag 19 april 2009

Boktips


"Mig äger ingen" av Åsa Linderborg.



Jag säger inget mer. Läs den bara.

5 kommentarer:

  1. Finns den på bibliotek Årstavägen?

    SvaraRadera
  2. Jag håller inte med! Fast jag lyssnade på den, det kanske förstör känslan?

    SvaraRadera
  3. fia: japp. självklart!

    Ponder: Det är möjligt...jag vet faktiskt inte. Jag har svårt för talböcker i allmänhet.

    SvaraRadera
  4. Have done och jag älskar den. Jag hade bonusbehållning av boken (konstigt uttryck, jag vet) eftersom det är mina hemtrakter och min pappa nästan var granne med Åsas pappa när de växte upp.
    I höst kommer den som teater i Västerås, den ska jag se.

    SvaraRadera