Började med att vara effektiv. När maken vaknade kl 11.45 kunde vi återigen skita och han åt frukost.
Sen gick vi på promenad i värmen, till Liljeholmen. Vi gick världens omväg, men vi följde cykel- och gångvägen! Tillbaka gick vi via Årstaviken. Vattnet som skiljer Årsta från Södermalm. Tillbakaprommisen i bilder:
Sen gick vi på promenad i värmen, till Liljeholmen. Vi gick världens omväg, men vi följde cykel- och gångvägen! Tillbaka gick vi via Årstaviken. Vattnet som skiljer Årsta från Södermalm. Tillbakaprommisen i bilder:
Där satt vi, på bänken.
Sen tittade vi på skräpet vid vattenkanten...

Mmmmm, vår!
SvaraRaderaJag säger som Ponder, mmm vår!!!
SvaraRaderaLjuvligt!!
SvaraRadera