torsdag 23 april 2009

Dagens fråga

Varför väljer man att placera tre glassgubbar på det här viset?

(De står framför den fantastiska kiosken...)

5 kommentarer:

  1. Tja för att de inte ska bli så ensamma? De har kanske bokat trippeldate med Fru GB?

    SvaraRadera
  2. Viktoria: Ja, kanske det?!

    SvaraRadera
  3. För att folk ska köpa tre gånger så mycket glass?

    SvaraRadera
  4. För att man ska snubbla över dem och bli plötsligt sugen på glass?

    SvaraRadera