fredag 3 april 2009

En timme senare

Då var inbrottet anmält. Det går undan i svängarna...öh?

2 kommentarer:

  1. Men vem säger att man måste ha bråttom? Det lät ju ruskigt skönt det där med en lång lugnt frukost i sängen.

    SvaraRadera
  2. Ponder: Frukosten var skön! Men telefonkötiden var inte så skoj...

    SvaraRadera