söndag 12 april 2009

Idag vill jag äta glass

En kåkbrinkare i Gamla Stan! Hoppas att det blir en promenad dit snart.

2 kommentarer:

  1. Det blev det. Och kåkbrinkaren var GOD! Men godast var nog Nachos-tallriken, för jag var hungrig då.

    SvaraRadera
  2. Philip: Jo, fast det var ju ingen kåkbrinkare eftersom de gjort om alltihop.

    SvaraRadera