måndag 27 april 2009

Jag bor på våning tre

Jag har inte räknat trappstegen och jag funderar inte på att göra det heller. Men jag har gått i trappen 10 vändor idag. Det hoppas jag kommer kännas imorgon. Jag gillar träningsvärk i lagom dos.

4 kommentarer: