Sjukhuset är på tv och det ska födas barn. Nu kommer jag att börja gråta, det känner jag på mig. Kanske borde jag ta tag i röran här i stället och röra till det ytterligare lite mer.
Jag kan inte se det där programmet längre, av förklareliga skäl. Dessutom känns det väldigt konstigt att se förlossningsrummen jag själv fött i på TV...
Skulle jag titta skulle jag garanterat gråta, floder.
Det blev en fin liten tjej!
SvaraRaderaJag grät!
SvaraRaderaViktoria & Fam. Hallman: Jag grät!
SvaraRaderaJag kan inte se det där programmet längre, av förklareliga skäl. Dessutom känns det väldigt konstigt att se förlossningsrummen jag själv fött i på TV...
SvaraRaderaSkulle jag titta skulle jag garanterat gråta, floder.