lördag 25 april 2009

Morgoneffektivitet

Jag gillar att göra bort många saker på morgonen. Vilket inte fungerar så bra om man är morgontrött. Men på helgen är det inte så farligt ändå. Så idag har jag diskat bort berget från gårdagens besök. Tömt diskmaskinen. Sått frön, kokat ägg, ätit gröt. Sen har jag även målat tånaglar och skrivit ett grattiskort. Det ni!

Nu har jag hunnit med ungefär allt jag inte hunnit i veckan. Lite mindre så klart, men ändå en del.

6 kommentarer: