Norr Went South
lördag 25 april 2009
Ordningen är tillbaka
Nu kan vi skita
igen
!
1 kommentar:
Ponder
25 april 2009 kl. 22:03
Skönt. Det är inte roligt när det blir skitkris när pappret är slut. *vet*
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Skönt. Det är inte roligt när det blir skitkris när pappret är slut. *vet*
SvaraRadera