När jag läser om de svenska pedofilerna som nu åkt fast i Thailadn blir jag bara f*rbannad. 15 år är väl ingenting? Tvångssterilisering utan bedövning kanske man också kan lägga till? Nä, förresten. Könsstympning utan bedövning. Plus lite mentalvård på det, á la Gökboet.
Fruktansvärt!!
SvaraRaderaViktoria: Verkligen!
SvaraRaderaJag mår illa när jag tänker på dom, så jag låter bli... Håller med om att könsstympning är på sin plats.
SvaraRadera