Shit, du är verkligen på G nu. Jag är väldigt imponerad. Inte långt kvar till maratonlöpningen nu... ;)
Ponder: Jo, det är långt kvar!
Shit, du är verkligen på G nu. Jag är väldigt imponerad. Inte långt kvar till maratonlöpningen nu... ;)
SvaraRaderaPonder: Jo, det är långt kvar!
SvaraRadera