haha, jag är likadan! Jag betalade hyran inatt till min omgivnings fasa... Haha!
Emma: Skönt att det finns fler!
haha, jag är likadan! Jag betalade hyran inatt till min omgivnings fasa... Haha!
SvaraRaderaEmma: Skönt att det finns fler!
SvaraRadera