Norr Went South
måndag 8 juni 2009
Det kallar jag för portion!
Tallriken är större än en normal tallrik. Priset är som vilken annan kebab som helst. När jag var proppmätt såg det ut som att jag inte hade ätit just någonting...
2 kommentarer:
fia
8 juni 2009 kl. 21:46
Det ser nästan otrevligt ut.
Svara
Radera
Svar
Svara
S
8 juni 2009 kl. 21:56
Ja, verkligen. Inte nästan.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Det ser nästan otrevligt ut.
SvaraRaderaJa, verkligen. Inte nästan.
SvaraRadera